Uzun boyun sırrı süt içmekGoogle


sponsorlu bağlantılar


Uzmanlarca yapılan araştırmalarda, her gün düzenli olarak 3 bardak süt içen çocukların hiç süt içmeyenlere göre daha uzun boylu olduğu saptandı.

Amerikan Klinik Beslenme dergisinde yer alan habere göre, Danimarka Kraliyet Üniversitesi Ziraat Fakültesi Gıda Araştırmaları Bölümü’nce, 2.5 yaşındaki 101 çocuk üzerinde bir araştırma yapıldı.

Sütün çocukların büyümesi üzerindeki etkilerinin incelendiği araştırmada, düzenli olarak günde 3 bardak süt içen çocukların boylarının, içmeyenlere göre 2 cm daha uzun olduğu anlaşıldı.


İlgili yazılar:

  1. Uzun yaşamın sırrı belli
  2. Süt için! Uzun boylu olun
  3. Dünyanın en uzun adamına en uzun hasta yatağı!
  4. Uzun süre televizyon izleyen çocukların psikoloji bozuluyor!
  5. Yemek öncesi su içmek zayıflatıyor

sponsorlu bağlantılar

İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.

İsim: (Gerekli)

eMail: (Gerekli

Yorumunuzu yazın:

 

Sağlık sitesi

Not: Burada yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlıdır. Hiç bir şekilde, bir tedavi, uygulama ya da karar için asla baz teşkil etmez, etmemelidir. Bu içerik baz alınarak verilecek herhangi bir karar ya da uygulama için bu site sorumluluk taşımaz. Bu yazıyı okumakla bunu kabul etmiş sayılıyorsunuz.