Tereyağı itibarını geri aldı
Yazısı 2011 Beslenme, Sağlık Haberleri kategorisi altında | yorum yok Özet: » Tereyağı itibarını geri aldı » Sağlık Haberleri | Güncel Sağlık Haberleri | Bitkisel Sağlık | Sifalı bitkiler başlıklı yazı Beslenme altında yayınlanmaktadır30 Eki
| sponsorlu bağlantılar |
Kanadalı bilim adamları, kalp ve damar hastalıkları başta olmak üzere birçok hastalığa neden olduğu öne sürülen tereyağını temize çıkardı. Yeni bir araştırmadan elde edilen sonuçlara göre, tereyağı ve sığır eti kalp krizi riskini ve kolesterolü düşürüyor, şeker hastalığı ve obeziteyi tedaviye yardımcı oluyor.
Alberta Üniversitesi’nde görevli Profesör Spencer Proctor ve asistanı Flora Wang tarafından yapılan araştırmada, 16 hafta boyunca deney farelerine tereyağı ve inek etinde bolca bulunan vaksenik asit bakımından zenginleştirilmiş bir diyet uygulandı.
Deneylerde vaksenik asidin vücutta kolesterol başta olmak üzere birçok rahatsızlığa neden olan şilomikronların oluşmasını yavaşlattığı gözlemlenirken, deney sonunda kötü kolesterol olarak bilinen LDL başta olmak üzere, toplam kolesterol ve trigliseritte düşüş görüldü.
İlgili yazılar:
- Elma kalp ve damar hastalıklarına karşı koruyor
- DİYET NEDİR?
- Diyetle ilgili en çok sorulan sorular
- TANSİYON VE ŞEKER HASTALIKLARI-DOÇ.DR.ÖMER COŞKUN’DAN BİTKİSEL ÖNERİLER
- Omega 3 ve Omega 6 faydaları ve kullanımı
sponsorlu bağlantılar
İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.