Sıcak Çay Kesinlikle İçmeyin
Yazısı 2011 Dahiliye Hastalıkları ve Tedavileri kategorisi altında | yorum yok Özet: » Sıcak Çay Kesinlikle İçmeyin » Sağlık Haberleri | Güncel Sağlık Haberleri | Bitkisel Sağlık | Sifalı bitkiler başlıklı yazı Dahiliye Hastalıkları ve Tedavileri altında yayınlanmaktadır14 Ara
| sponsorlu bağlantılar |
Çayı çok sıcak içmeyin
Kaynar denecek derecede sıcak çay içmek mideye zararlı.
Türk insanı kuşkusuz ki çayı çok seviyor ve tüketiyor. Ancak kaynar denecek derecede sıcak çay içmek mideye zararlı. Uzmanlar ‘Çayın soğumasını sağlayan şekerin ve çay kaşığının kullanılmaması nedeniyle sıcak içilen çayın mide sağlığını olumsuz etkilediğine dikkat çekiyor.
Öte yandan yapılan araştırmalar çayın stresi azaltıcı etkisi olduğunu da ortaya koymuş.
STRESİ AZALTIYOR
6 hafta boyunca günde 4 bardak çay içen erkeklerde çay yerine başka bir içecek tüketenlere oranla stres hormonu kortizol seviyesinin daha düşük olduğu tespit edilmiş. London College Üniversite’sinden Andrew Steptoe, araştırmanın sonuçlarının önemini belirterek çayın stres hormonunun normal seviyeye gerilemesine yardımcı olduğunu ifade etti.
İlgili yazılar:
- Çayı çok sıcak içmeyin
- Sıcak Çayın Zararları Nelerdir
- Çayı üflemeden içmeyin
- Sıcak içilen çayda kanser tehlikesi
- Kesinlikle içmeyin hastalığa yakalanmayın
sponsorlu bağlantılar
İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.