Şarap içmek diş sağlığına yararlıGoogle


sponsorlu bağlantılar


İtalyan uzmanların yaptığı araştırmaya göre kırmızı ve beyaz şarapta bulunan bir bakteri diş çürümelerini önlüyor.

İtalyan uzmanların yaptığı araştırmaya göre kırmızı ve beyaz şarapta bulunan bir bakteri diş çürümelerini önlüyor. Roma Üniversitesi’nde kırmızı ve beyaz şarap üzerinde yapılan labaratuvar testlerinde, şaraptaki S. mutans ve S. pyogenes maddelerinin çürümeye yol açan bakterilerin üretimini durduğu belirlendi.

Not:Ben müslümanım diyorsan o zaman siyah üzüm yersin olur biter…yada pepeçura…


İlgili yazılar:

  1. Diş Sağlığı İçin Yararlı Bitkiler
  2. Şarap değil, üzüm suyu
  3. Sigaranın Ağız Sağlığına Etkisi
  4. Bademcik , Apandist Vücudumuzun Yararlı Organıymış
  5. Aspirin yaşlı kadınlara da yararlı

sponsorlu bağlantılar

İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.

İsim: (Gerekli)

eMail: (Gerekli

Yorumunuzu yazın:

 

Sağlık sitesi

Not: Burada yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlıdır. Hiç bir şekilde, bir tedavi, uygulama ya da karar için asla baz teşkil etmez, etmemelidir. Bu içerik baz alınarak verilecek herhangi bir karar ya da uygulama için bu site sorumluluk taşımaz. Bu yazıyı okumakla bunu kabul etmiş sayılıyorsunuz.