Her yaşın tek içeceği sütGoogle


sponsorlu bağlantılar


İngiltere’deki Manchester Üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre sütün kanserden kalp krizine kadar pek çok hastalığa karşı vücudu koruduğu ortaya çıktı

Yapılan araştırmalarda, sütün de balık gibi büyük bir Omega-3 kaynağı olduğu belirlendi ve her gün içilen bir bardak sütün, kalp krizini yüzde 15 oranında önlediği kaydedildi Yine günde 1 bardak süt içmek, bağırsak kanserine yakalanma riskini yüzde 12 oranında azaltıyor Ancak bilim adamları peynir veya yoğurt gibi süt ürünlerinde bu etkinin görülmediğini vurguluyor Sütte bulunan CLA adlı yağ asidi, metabolizmanın hızlanmasına ve kasların daha fazla çalışmasına yardımcı oluyor Böylece süt içenlerde obezite riski azalmış oluyor Sütün bir diğer faydası da nezle ve grip hastalıklarında gözlendi Günde bir bardak süt, bağışıklık sisteminin güçlenmesini sağlayarak, nezle ve gribe yakalanma riski yüzde 27 azalıyor


İlgili yazılar:

  1. Orta yaşın üstündeyseniz susamasanız da su içmelisiniz
  2. 40 Yaşın Altındaki Sigara Tiryakiler Dikkat
  3. Enerji içeceği bağımlılık yapıyor!
  4. PROF. MEHMET ÖZ’ÜN UZUN YAŞAM VE ANTI-AGING İÇECEĞİ
  5. Ahmet Marankiden GRİP için Öneriler

sponsorlu bağlantılar

İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.

İsim: (Gerekli)

eMail: (Gerekli

Yorumunuzu yazın:

 

Sağlık sitesi

Not: Burada yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlıdır. Hiç bir şekilde, bir tedavi, uygulama ya da karar için asla baz teşkil etmez, etmemelidir. Bu içerik baz alınarak verilecek herhangi bir karar ya da uygulama için bu site sorumluluk taşımaz. Bu yazıyı okumakla bunu kabul etmiş sayılıyorsunuz.