Hamilelikte Kırmızı Et Tüketmek ZararlımıGoogle


sponsorlu bağlantılar


Hamilelikte Kırmızı Et Tüketmek Zararlımı

Hamileyken fazla sığır eti tüketen annelerin erkek çocuklarının, yetişkin olduklarında spermsayıları düşük olabiliyor.

New York eyaletindeki Rochester Üniversitesi Tıp Merkezi tarafından yapılan ve Human Reproduction dergisinde yayımlanan araştırmada ortaya çıkan sonuçtan, hormonlar, böcek ilacı veya hayvan yemini kirleten maddelerin sorumlu olabileceği
düşünülüyor.

ABD’deki 5 kentten 1947 ve 1983 arasında doğan 387 kişi üzerinde yapılan araştırmada, haftada 7 parça biftekten fazla et tüketen hamile kadınların erkek çocuklarında sperm yoğunluğunun yüzde 24,3 oranında düşük olduğu belirlendi.

Deneklerden anneleri en fazla et tüketen 51 erkeğin sperm sayısı, Dünya Sağlık Örgütünün belirlediği seviyeye göre, kısırlık sınırının çok altında çıktı.

Bulguların kendilerini şaşırttığını söyleyen doktorlar, annelerin biftek tüketimiyle erkek çocukların yetişkinliklerinde dölleme yeteneği arasında güçlü bir bağlantı bulunduğuna işaret ettiler.

Araştırmanın başındaki Shanna Swan, araştırmalarının sınırlı olduğunu ve bu konuda yeni araştırmalar yapılması gerektiğini belirtti.


İlgili yazılar:

  1. Hamileyken Fazla Et Yemeyin
  2. Hamileyken et yemek zararlı mı
  3. Hamilelikte Sigara Çok Tehlikeli
  4. Hamilelikte içilen sigara bebeği astım yapıyor
  5. kırmızı pancar suyu – kırmızı pancarın faydaları

sponsorlu bağlantılar

İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.

İsim: (Gerekli)

eMail: (Gerekli

Yorumunuzu yazın:

 

Sağlık sitesi

Not: Burada yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlıdır. Hiç bir şekilde, bir tedavi, uygulama ya da karar için asla baz teşkil etmez, etmemelidir. Bu içerik baz alınarak verilecek herhangi bir karar ya da uygulama için bu site sorumluluk taşımaz. Bu yazıyı okumakla bunu kabul etmiş sayılıyorsunuz.