Hafızayı Zayıflatan İçecekGoogle


sponsorlu bağlantılar


Hafızayı Zayıflatan İçecek

Aşırı alkol tüketimi hafızayı zayıflatıyor

Northumbria ve Keele Üniversiteleri tarafından yaşları 17 ila 19 arasında değişen gençler üzerinde yapılan bir araştırma, aşırı alkol tüketiminin gençlerin hafızalarına zarar verdiğini gösterdi. Araştırmacılar, artık 12 yaşındaki çocukların bile alkol tedavisi gördüğüne dikkat çekti. Alkol tüketen gençlerde, daha 20′li yaşlara gelmeden, önemli hafıza bozuklukları gözlendiği belirtildi.


İlgili yazılar:

  1. Şeker, Hafızayı Güçlendiriyor…
  2. Gündüz 6 dakikalık uyku hafızayı yeniliyor!
  3. ışte hafızayı güçlendiren 4 gıda
  4. hafızayı güçlendirme – hafızamızı nasıl güçlendiririz – hafıza güçlendiren besinler
  5. Egzersiz hafızayı güçlendiriyor

sponsorlu bağlantılar

İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.

İsim: (Gerekli)

eMail: (Gerekli

Yorumunuzu yazın:

 

Sağlık sitesi

Not: Burada yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlıdır. Hiç bir şekilde, bir tedavi, uygulama ya da karar için asla baz teşkil etmez, etmemelidir. Bu içerik baz alınarak verilecek herhangi bir karar ya da uygulama için bu site sorumluluk taşımaz. Bu yazıyı okumakla bunu kabul etmiş sayılıyorsunuz.