15 yıl daha uzun yaşamak için?
Yazısı 2010 Genel kategorisi altında | yorum yok Özet: » 15 yıl daha uzun yaşamak için? » Sağlık Haberleri | Güncel Sağlık Haberleri | Bitkisel Sağlık | Sifalı bitkiler başlıklı yazı altında yayınlanmaktadır11 Nis
| sponsorlu bağlantılar |

Şeker ve E vitamini konusundaki bildiklerimiz doğru değilmiş.
Alman bilim adamları şeker ve E tüketimi konusunda ilginç bir teori geliştirdi. Bugüne kadar şekerin zararları biliniyor ancak kuvvetli bir antioksidan olan E vitamininin kalp sağlığını koruduğu, diyabeti önlediği düşünülüyordu.
Jena Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, her ikisinin de minimum düzeyde tüketilmesi durumunda ömrü uzatabileceğini ortaya koydu.
Araştırmayı yürüten Doktor Michael Ristow, ilk aşamada solucanlar üzerinde yapılan ve ortalama yaşam süresini yüzde 25 uzatan yöntemi şöyle açıkladı:
Vücut, enerji için glikoz (şeker) stoklarından faydalanıyor. Ancak glikoz az olduğunda farklı enerji kaynaklarına başvurmak zorunda kalıyor. Bu işlem sırasında hücrelere zarar veren ve kalp hastalığından kansere kadar birçok hastalığa neden olan serbest radikaller ortaya çıkıyor.
Bu süreç sırasında E vitamini gibi serbest radikalleri engelleyen bir antioksidan kullanıldığında ise vücut bu otomatik savunma sistemini kuramıyor ve bünye güçsüz kalıyor. Ancak bu konudaki araştırmaların devam ettiği de hatırlatılıyor.
İlgili yazılar:
- Uzun yaşamak için ne yapmalıyız ?
- 7 Gıda ile Daha Uzun Vücut Ömrü
- Uzun ve Sağlıklı Yaşamın Sırrı
- Herderde Deva Bitkiler A'dan Z'ye
- Daha az beyin felci için el ele(Amyotrofik lateral skleroz)
sponsorlu bağlantılar
İçinizde kalmasın sizde bir şeyler yazın.